Waardering van Cordaan, Hof van Sloten (voorheen Verpleeghuis Slotervaart) - Amsterdam op 7 december 2017 interview

6.7

Mijn man krijgt palliatieve zorg. De afspraken worden wisselend nagekomen. Bijvoorbeeld bij afspraken over de medicatie van mijn man, moet ik er zelf op letten dat er niet te veel wordt gegeven als er minder is afgesproken. Ik vind de medewerkers heel betrokken en dat vind ik heel fijn, maar ik vind het niet voldoende. Wat ik meer zou willen zien is dat mijn man psychisch meer steun krijgt, voor zijn welzijn. Dat vind ik te weinig aanwezig. Het is nu erg gericht op de medische zorg. Mijn man zit hier langer dan verwacht en daar is de zorg niet op ingesteld. Dan ga je aan de toekomst denken en dat is contra op de zorg, want die is ingesteld opdat de mensen die hier verblijven, binnen 3 maanden overlijden. Daar zou ik wat meer aandacht voor willen hebben. De medewerkers staan open om te luisteren en dat vind ik fijn. Ze doen echt hun best om de bewoners aan tafel te krijgen en het gezellig te maken. Het is hier modern ingericht en er zijn ruime slaapkamers. Ik krijg hier een relatief gevoel van kleinschaligheid. Je kan hier de tuin in en je mag een dier op bezoek meenemen. Verder mag je je kamer met eigen spullen aanvullen. Dat zijn dingen die ik allemaal wel fijn vind.

Bent u of werkt u voor Cordaan, Hof van Sloten (voorheen Verpleeghuis Slotervaart)? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.