Waardering van Cordaan, Hof van Sloten - Amsterdam op 25 april 2017

• Somatoforme stoornissen

Woon een poos op afdeling Rietwijk, schone afdeling personeel hebben altijd een luisterend oor komen afspraken na sfeer is goed op deze afdeling. Er wordt kwaliteit geleverd personeel werk dagelijks heel hard staan altijd klaar voor de cliënten. Eten is prima dagelijks salades zelf gemaakt door personeel. 3 keer per jaar een gezamenlijke buffet met familie, voor de feestdagen en gezellig barbecue in de tuin,Deze afdeling heeft een tuin lekker koffie drinken buiten en als het weer het toelaat eten wij in de tuin.Min punt het de tuin moet vernieuwd worden dan zouden de mede cliënten ook zelfstandig buiten kunnen tuin is hard aan vernieuwing nodig, hoop dat ik nog kan mee maken.Ik woon hier prachtige,.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Hof van Sloten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.