Waardering van Cordaan, Hof van Sloten - Amsterdam op 20 december 2017 interview

7.3

Ze vragen ruim van tevoren wanneer de afspraak gemaakt kan worden, zodat ik het in kan plannen. Als de afspraak eenmaal gemaakt is kan het niet gemakkelijk veranderd worden. De vaste verzorgenden van mijn moeder vind ik goed. Ze krijgt persoonlijke aandacht van ze. Ze stellen haar gerust. Als haar huid te droog is, dan pakken ze even een crème erbij. Ze proberen een thuisgevoel voor mijn moeder te creëren. Ze bieden mijn moeder structuur en dit geeft haar zekerheid. Ze voelt zich bij de structuur die gehanteerd wordt ook thuis. De helpende vind ik net de verkeerde dingen doen. Mijn moeder zit bijvoorbeeld naast haar aan de tafel. De medewerker kijkt dan op haar telefoon en speelt een spelletje. Mijn moeder vraagt zich dan af waarom ze geen antwoord geeft. Deze medewerkers zijn minder geïnteresseerd dan de vaste verzorgers van mijn moeder. Meestal wordt er goed naar mij geluisterd, maar soms wordt het niet goed gecommuniceerd naar alle medewerkers. Ik vind het een kil en ziekenhuisachtig gebouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Hof van Sloten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.