Waardering van Cordaan, Kleinschalig wonen Bannecentrum - Amsterdam op 16 november 2016 interview

9.3

De accommodatie is redelijk nieuw en kleinschalig. Het is meer een huiskamer; een gezin op zich met verzorgers erom heen. Dit vind ik fantastisch. Het kleinschalige gebeuren en het bevlogen één-op-één contact met de nette medewerkers, die altijd voor mijn moeder klaarstaan en met mijn moeder en mijzelf meedenken spreekt mij als mantelzorger enorm aan. Mijn moeder heeft in principe twee keer in de week fysiotherapie toegezegd gekregen, maar dit gebeurt in de praktijk niet altijd. Mijn moeder zit dan voor niets te wachten op haar fysiotherapie. De communicatie hierin naar mijn moeder toe kan wat mij betreft dan ook worden verbeterd. Voor de rest heb ik geen kritiekpunten en kan ik de zorginstelling van harte aanbevelen. Met name voor de recreatiemedewerkster ben ik vol lof vanwege haar bevlogenheid met haar beroep en de wijze waarop zij onder andere de uitjes voor mijn moeder organiseert. Ook de uitvinding van het Familienet vind ik werkelijk fantastisch. Niet alleen voor mijn moeder, maar ook voor mij als mantelzorger en haar overige familieleden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Kleinschalig wonen Bannecentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.