Waardering van Cordaan, Kleinschalig wonen Bannecentrum - Amsterdam op 16 november 2016 interview

6.3

De instelling beloofd veel, maar naar mijn idee wordt het niet nagekomen. Als er iets is kan ik het bespreken met een medewerkers. De informatie gaat soms langs elkaar heen en dit vind ik vervelend. Zo is mijn moeder de kapster kwijtgeraakt en dit vind ik erg jammer. Mijn moeder was erg gehecht aan haar. Ik vind dat er veel flexmedewerkers werken. Deze vind ik iets minder. Er is één begeleider aanwezig bij mijn moeder. Dit vind ik jammer. De bewoners zien steeds nieuwe gezichten en dit vind ik vervelend. Vroeger was er een goede verpleegteam. Deze is nu weg en dit vind ik jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Kleinschalig wonen Bannecentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.