Waardering van Cordaan, Kleinschalig wonen Bannecentrum - Amsterdam op 3 januari 2018 interview

7.0

Het gebouw en de voorzieningen vind ik goed, maar mijn moeder mist in de omgeving een tuin en groen. Er is een dakterras met bankjes en speeltoestellen voor kinderen. Ik zou het fijn vinden, als daar wat meer planten zouden staan. Mijn moeder woont kleinschalig met zes andere bewoners. Er worden niet zoveel activiteiten georganiseerd. Dat vind ik jammer. De verzorgenden koken zelf op het kookeiland in de gezamenlijke huiskamer. Dat vind ik gezellig. Ik vind het in het gebouw overal netjes en schoon. Mijn moeder heeft een flinke kamer met een eigen douche en toilet. Ik heb één keer in de drie maanden een zorggesprek. Ik vind dat netjes. Ik wacht alleen al een tijdje op een pasje van de buitendeur. Dat vind ik jammer. Ik sta nu soms te wachten in weer en wind. Ik vind dat het personeel heel erg betrokken en zorgzaam is. Ze houden er rekening mee wat mijn moeder prettig vindt en wat ze eet en drinkt. Ik vind het fijn dat er vaak vaste verzorgenden zijn. Dat vindt mijn moeder ook prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Kleinschalig wonen Bannecentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.