Cordaan, Kleinschalig wonen Gerrie Knetemannlaan

Gerrie Knetemannlaan 200 1061 MC Amsterdam

Waardering van Cordaan, Kleinschalig wonen Gerrie Knetemannlaan - Amsterdam op 5 januari 2018 Interview

Het gebouw van buiten en de omgeving vind ik er niet gezellig uitzien. De gezamenlijke huiskamer vind ik heel prettig en ziet er heel gezellig uit. De keuken zit vast aan de gemeenschappelijke ruimte. De verzorgenden koken daar zelf. Ik vind het eten prima. Mijn vader vindt het heel prettig dat hij vanuit de gezamenlijke huiskamer naar buiten kan, naar het grote terras. Mijn vader vindt het leuk om daar de planten te verzorgen. Ik vind de activiteitenbegeleidster geweldig. Mijn vader is nog niet zwaar dementerend. Voor hem zouden meer passende activiteiten welkom zijn. Ik vind het heel fijn, dat de verzorgenden met ons contact hebben opgenomen om voor mijn vader een meer passende dagbesteding te verzorgen. Ik heb twee keer per jaar een medisch overleg, daarin gaan wij dit nu bespreken. Ik vind het heel fijn, dat ze met ons meedenken en contact met ons hierover hebben opgenomen. Eerst was er een vaste verzorgende op de afdeling, helaas wisselt dit nu geregeld. Mijn vader gaat later naar bed dan de andere bewoners. Het geeft mij een verdrietig gevoel dat hij na negen uur 's avonds dan alleen zit. Ik zou het prettig vinden, als er in de avond wat meer leven om hem heen is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Kleinschalig wonen Gerrie Knetemannlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.