Waardering van Cordaan, Kleinschalig wonen Kraaipan - Amsterdam op 14 juli 2017 interview

8.7

Ik bespreek het zorgplan elk half jaar met de arts. Dit wordt goed besproken. Vervolgens gebeurt alles in de zorg naar mijn moeder toe. Ze zijn heel erg bereikbaar met name via familienet. Hier kan ik ook vragen stellen. Ze zijn heel erg betrokken en geïnteresseerd in mijn mening. Ik denk dat de zorg goed is, omdat het kleinschalig is. Dus er zijn weinig bewoners op één verzorgende. Vervolgens leidt dit tot genoeg aandacht voor mijn moeder. De medewerkers benaderen mijn moeder heel lief, vrolijk en sympathiek. Er is een fijne sfeer die er hangt. Ze hebben een redelijk warme huiskamer. Het enige nadeel is, dat ze geen tuin hebben. Maar ze hebben wel een balkon. Het is een fijn huis. Mijn moeder vindt het meestal wel fijn om een beetje op haar kamer te rommelen. dit laten ze haar doen. Ze mag lekker haar eigen ding doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Kleinschalig wonen Kraaipan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.