Waardering van Cordaan, Kleinschalig wonen Kraaipan - Amsterdam op 25 april 2017 interview

7.8

Naar mijn mening is er op sommige momenten te weinig personeel aanwezig. Het personeel wat er werkt, vind ik heel erg goed. Er wordt goed naar mij geluisterd en als ik vragen heb, wordt hier meteen iets mee gedaan. Mijn tante voelt zich goed in deze instelling. De accommodatie vind ik prima. Ik vind dat alles goed onderhouden is. De eigen kamer is mooi ruim. Het schoonmaken zou beter kunnen, ik zie regelmatig stof onder het bed of ik vind dat de badkamer naar urine ruikt. Iedere dag wordt wel het bed van mijn tante verschoond en dat vind ik heel erg goed. Mijn tante wordt goed betrokken bij de activiteiten en doet regelmatig mee met bijvoorbeeld, zingen, wandelen en een keer varen. Onze indruk van deze instelling is erg goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Kleinschalig wonen Kraaipan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.