Waardering van Cordaan, Kleinschalig wonen Ottho Heldringstraat - Amsterdam op 20 december 2017 interview

8.2

De ene keer zou ik de zorginstelling aanbevelen en de andere keer niet. Ik vind dat er wat meer personeel mag komen. Ik zie nu veel flexwerkers. Volgens mij begrijpen zij af en toe niet hoe ze met demente mensen om moeten gaan. Ik heb het gevoel dat ze niet kunnen lachen, haast niet praten en stug zijn. Bepaalde flexwerkers hebben zich ook niet aan mij voorgesteld. Ik vind het vaste personeel perfect. Ik vind dat ze leuk en aardig zijn. Daar kan ik geen kwaad woord over zeggen. Als ik zeg dat ik mijn moeder kom ophalen, dan zorgen ze ervoor dat mijn moeder op tijd klaarstaat. Dat doen ze allemaal gewoon. Het vaste personeel speelt goed mee in wat mijn moeder graag wil. Als mijn moeder per se een jurkje aan wil, dan laten ze haar dat doen. Ik mag altijd op bezoek komen. Ik mag mijn moeder ook altijd meenemen om ergens naartoe te gaan, bijvoorbeeld naar de activiteiten die beneden zijn. Ik vind alleen het koken minder goed gaan. Volgens mij kan de ene medewerker beter koken, dan de ander. Dat maakt mij niet zoveel uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Kleinschalig wonen Ottho Heldringstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.