Waardering van Cordaan, Kleinschalig wonen Ottho Heldringstraat - Amsterdam op 3 januari 2018 interview

7.7

De verzorgenden doen volgens mij niet altijd wat in het zorgplan staat. Er wordt twee keer per jaar een zorgplan opgesteld. We bespreken alles met de arts en andere disciplines. Het wordt allemaal genoteerd. Ik heb het idee dat in de praktijk niet alles goed doorkomt. Dat komt volgens mij ook doordat ze werken met flexwerkers. Er zitten ook wel goede flexwerkers tussen. Dat vind ik wel fijn. Het gaat over het algemeen toch wel goed. De verzorgenden noteren alles, ook wat er allemaal gezegd en gedaan wordt. Ze zijn verplicht om mij alles te melden. Ik vind het soms irritant dat ze werkelijk alles melden en opschrijven. De medewerkers doen wel hun stinkende best om alles goed te laten draaien. Volgens mij is er een personeelsgebrek. Er staat één verzorgende op een groep van zes bewoners, maar volgens mij kunnen ze dat nauwelijks aan. De verzorgenden zijn best wel goed. De omgang is heel wisselend. Er zijn medewerkers die het werk met hart en ziel doen en er zijn medewerkers die ik wat minder goed vind. Er wordt wel goed geluisterd. Het gebouw is prima. We hebben alleen problemen met de lift. Over het algemeen ben ik wel tevreden over de zorginstelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Kleinschalig wonen Ottho Heldringstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.