Waardering van Cordaan, Kleinschalig wonen Ottho Heldringstraat - Amsterdam op 21 december 2017 interview

7.0

Het is kleinschalig wonen en er wordt dagelijks gekookt. Ik vind dat de instelling beter moet houden met de schijf van vijf. Ook vind ik dat de boodschap moet worden afgestemd op de richtlijnen van een gezond eetpatroon. Verder ben ik niet zo tevreden over de voorzieningen in het gebouw. Er is bijvoorbeeld geen café en winkel in het gebouw. Ik heb het gevoel dat mijn vader heel erg afgesloten is van het buitenwereld. Verder vind ik dat de instelling zich meer uitgedaagd moet voelen om het aanbod van activiteiten beter te laten aansluiten op de behoeften van mijn vader. Ik vind dat het aanbod niet echt met de tijd meegaat. Verder ben ik erg tevreden over de omgang met de medewerkers. Ze gaan respectvol met mijn vader om, dat vind ik belangrijk en dat doen ze heel goed. Verder vind ik dat het personeel verder getraind kan worden in communicatieve vaardigheden. Bijvoorbeeld bij het brengen van slecht nieuws. Ook kunnen ze beter worden in dingen rapporteren. Hierdoor kunnen ze misverstanden voorkomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Kleinschalig wonen Ottho Heldringstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.