Cordaan, Kleinschalig wonen Ottho Heldringstraat

Ottho Heldringstraat 13 1066 TX Amsterdam

Waardering van Cordaan, Kleinschalig wonen Ottho Heldringstraat - Amsterdam op 5 januari 2018 Interview

Ik vind het vervelend dat er geen afspraken zijn als je niet zelf het initatief neemt. Het is altijd duwen en trekken. Er bleek bijvoorbeeld geen indicatie aangevraagd te zijn bij het CIZ. Wij waren maandenlang in de veronderstelling dat dat wel gebeurd was. Ik vind de verzorging van mijn moeder deerniswekkend. Het is naar mijn mening vies en slordig. Er zijn veel wisselingen onder het personeel. Ik heb geen idee wie er nu eigenlijk vast op de afdeling werken. Dat is voor mijn moeder ook niet goed. Er zijn medewerkers die heel goed zijn voor haar, maar er zijn er ook die ik veel minder vind. Het ligt naar mijn mening aan het management dat het het personeel zijn werk niet goed kan uitvoeren. Gevolg is dat ze op een afdeling zit waar ze niet hoort. Ze kan niet communiceren met de andere bewoners. Af en toe worden er activiteiten georganiseerd, maar het personeel neemt geen initiatieven om de bewoners daar naar toe te brengen. Ik vind de kwaliteit van leven waardeloos. Het gebouw vind ik kil. Het is totaal naar binnen gericht en er is geen buitenruimte. De deur naar het balkon is altijd op slot. Mijn moeder heeft een slaapkamer en een woonkamer met een badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Kleinschalig wonen Ottho Heldringstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.