Waardering van Cordaan, Kleinschalig wonen Ottho Heldringstraat - Amsterdam op 20 december 2017 interview

5.3

Ik zou deze vestiging niet aanbevelen aan anderen. Ik heb weleens afspraken gemaakt met het hoofd van de afdeling en de huisarts, maar ze zijn toen niet op komen dagen op de afgesproken tijden. Mijn vader moet soms verschoond worden. Ik ging daarom een keer op zoek naar een verzorgende. Ik kwam er toen wel één tegen, maar ik had het idee dat die persoon zich probeerde te verstoppen achter de deur. Mijn vader heeft een bel om zijn nek. Als hij daarop drukt, komt er volgens mij niemand naar hem toe. Er zijn in de nacht maar twee zusters en zij zijn verantwoordelijk voor drie verdiepingen. Dat vind ik te weinig. De omgang vind ik best verschillend. Sommige medewerkers doen hun uiterste best en andere proberen volgens mij onder hun werk uit te komen. Er wordt heel netjes naar mij geluisterd, maar volgens mij doen ze er niks mee. Ik vind de accommodatie perfect. Het is een nieuw gebouw. De kamers zijn groot en iedere kamer heeft een eigen douche. Er is ook een hele grote woonkamer. Het uitzicht is mooi. De accommodatie is goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Kleinschalig wonen Ottho Heldringstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.