Waardering van Cordaan, Revalidatie de Die - Amsterdam op 19 juli 2017 interview

  • 7
  • 8
  • 7
  • 7
  • 6
  • 7

Gemiddeld cijfer

7.0

Toelichting

De medewerkers hadden wel aandacht voor mijn moeder, maar ik merkte wel dat de medewerkers het druk hadden. Ze konden volgens mij niet overal op letten. Mijn moeder kon bijvoorbeeld drie weken niet naar het toilet in verband met obstipatie. Daar had men te weinig aandacht voor naar mijn mening. De communicatie vond ik niet altijd goed. Als ik een vraag had, dan werd er niet altijd iets mee gedaan. Het werd dan vergeten. Mijn moeder had bijvoorbeeld geen afstandbediening voor de televisie. Dat heb ik vaak aangegeven. De accommodatie vond ik prima. Het was makkelijk bereikbaar en je kon er makkelijk parkeren. Er waren verschillende voorzieningen in de omgeving aanwezig, zoals diverse winkels.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Revalidatie de Die? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland