Cordaan, Revalidatie Hof van Sloten

Geriatrische revalidatiezorg

Louwesweg 10 1066 EC Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Cordaan, sector Geriatrische revalidatiezorg

Waardering van Cordaan, Revalidatie Hof van Sloten - Amsterdam op 26 juli 2017 Interview

Ik vond het gebouw wel goed, maar ze hadden een tekort aan personeel. De verzorgenden hadden heel veel taken. Ik moest soms erg lang wachten als ik ze nodig had om bijvoorbeeld naar de wc te kunnen gaan. De tuin en het restaurant beneden vond ik wel goed. Het eten vond ik redelijk goed, maar het eten op de afdeling zelf kon naar mijn idee beter. Ik moest soms lang wachten voordat ik een bord kreeg. De afspraken met de fysiotherapeut en verzorgenden verliepen goed. Ze hielden zich aan de afspraken. De omgang vond ik mooi. De verzorgenden maakte een praatje met mij als ze daar tijd voor hadden, maar ze hadden meestal niet veel tijd. Het contact met de dokter vond ik minder goed. De dokter had volgens mij geen tijd om naar mij toe te komen en te praten over medicijnen en mijn gezondheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Revalidatie Hof van Sloten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.