Waardering van Cordaan, Verpleeghuis De Die - Amsterdam op 8 januari 2017

8.2
  • Dementie

Betreft afdeling Torenvalk. Blijft opvallen dat er personeel gebrek is, en dat er daarom ook vaak te weinig met de cliënten gedaan kan worden. Betreft behandeling: Doordat er te weinig personeel is kan de behandeling en de service niet altijd optimaal zijn. Ik zie teveel vreemde gezichten en niet steeds het vaste bekende personeel. Het vaste personeel van de afdeling heeft wel een goede bejegening. Over het vaste team heb ik niet smeer dan lof, zij doen zo hun best en zijn erg gemotiveerd. Onbekende gezichten heeft ook een terugslag op de bewoners, wekken irritaties op. Bejegening van medewerkers is altijd enthousiast, vriendelijk lief en zorgzaam ondanks de werkdruk. Accommodatie: blij met de ruimte, maar de kamer is niet altijd schoon, hoeken en plinten zijn vaak vies en soms plakt de vloer ook. Ik kom ook helpen op de afdeling bij bijvoorbeeld het eten en drinken en help mee om samen wat gezelligheid op de afdeling te brengen. Ik help ook zoveel mogelijk mee om mijn echtgenoot te helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Verpleeghuis De Die? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.