Waardering van Cordaan, Verpleeghuis De Die - Amsterdam op 21 december 2017 interview

5.7

Een keer per jaar wordt er een plan op gesteld en daar wordt wel aan voldaan. Verder gebeuren er zoveel dingen en daar krijg ik niet altijd een terugkoppeling op. Mijn moeder heeft een persoonlijke begeleider, maar ze heeft het afgelopen jaar al drie verschillende gehad. Daardoor vond ik de communicatie niet altijd soepel verlopen. Ik vind dat ik niet altijd goed op de hoogte ben gehouden. Maar als ik zelf iets aangeef, dan is er een luisterend oor. Dat gedeelte van de communicatie is op zich goed. Verder vind ik dat er te weinig medewerkers op de afdeling staan. Mijn moeder vraagt om veel zorg en dat is niet altijd mogelijk, maar dat vind ik vrij logisch. Ik denk dat de medewerkers hierin hun best doen. De dagdienst doet het prima, maar de avonddienst vind ik minder. Ik merk op dat deze medewerkers niet voldoende ervaring hebben. Dat vind ik heel vervelend. De verpleging probeert zich aan te passen aan mijn moeder, hoewel dat soms moeilijk kan zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Verpleeghuis De Die? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.