Waardering van Cordaan, Verpleeghuis De Die - Amsterdam op 2 januari 2018 interview

7.3

Er is te weinig personeel. Ik merk aan het personeel zelf dat ze dat ook lastig vinden. Als ze iemand moeten helpen, dan staat niemand voor de groep. Ze komen echt handen te kort en vaak heb ik medelijden met ze. Er is niemand die toezicht houdt op mijn echtgenoot en dit kan gevaarlijk zijn als hij bijvoorbeeld valt. In mijn beleving proberen ze alles te doen wat ze kunnen. Ik vind het jammer dat mijn echtgenoot niet wordt gestimuleerd, omdat de medewerkers daar geen tijd voor hebben. Als ik bij hem op bezoek ben, dan is er bijvoorbeeld geen muziek aan en de tv staat ook uit. De tovertafel wordt niet vaak genoeg gebruikt, omdat ze daar ook geen tijd voor hebben. Ook worden er geen spelletjes gedaan. Daarnaast zijn er te weinig vrijwilligers om dit waar te kunnen maken. Ik probeer zelf vaak genoeg bij hem te zijn om het personeel te kunnen ondersteunen. Als ik iets vraag aan het personeel, doen ze erg hun best om het goed aan mij uit te leggen. Ze zijn heel lief voor mijn echtgenoot en dat vind ik heel goed en erg belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Verpleeghuis De Die? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.