Waardering van Cordaan, Verpleeghuis De Die - Amsterdam op 2 januari 2018 interview

6.2

Het maken en nakomen van afspraken is afhankelijk van wie de zorg geeft. Met sommige medewerkers kan dat wel en met anderen niet. De kwaliteit van de zorg is ook wisselend. Ik zie de medewerkers wel eens schrikken als ze ons zien. Dat komt omdat wij in het begin wel vaak op- en aanmerkingen hebben gemaakt. Mijn schoonmoeder zit de hele dag in de rolstoel. Soms komt er een hele middag niemand bij haar kijken en krijgt ze volgens mij ook niets te drinken. Ze wil ook niet meer naar de gemeenschappelijke ruimte. Het heeft, denk ik, allemaal te maken met budgetten die er niet zijn. Er is te weinig personeel. Er wordt wel naar mij geluisterd, maar ik vind dat er te weinig zorg is. Het gebouw is een beetje gedateerd. Het staat dicht bij het centrum en ik vind het wel netjes aangekleed. De verwarming en de luchtkoeling vind ik slecht. Mijn schoonmoeder heeft een kamer met een eigen badkamer. Ze gaat met een vrijwilliger naar de bingomiddag. Er zijn wel meer activiteiten om te doen, maar dat wil ze zelf niet meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Verpleeghuis De Die? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.