Waardering van Cordaan, Verpleeghuis De Die - Amsterdam op 24 januari 2018 interview

5.8

Ik heb regelmatig aangegeven bij de verzorging dat mijn vader meer en eerder hulp nodig heeft. Mijn vader heeft onlangs wel tien keer in de nacht moeten bellen. Ik heb begrepen dat de nachtdienst daar in het geheel niet op heeft gereageerd. Ik vind dat dit niet kan. Ik heb dat gecommuniceerd en ik heb de indruk dat het nu iets beter gaat. Mijn vader heeft hulp nodig bij toiletgang. Hij moet daarvoor met een tillift in zijn bed worden geholpen om vervolgens op de po te worden gezet. Volgens mij komt het nog wel eens voor dat hij dan vergeten wordt en meer dan een uur moet wachten voordat hij van de po wordt afgehaald. Een aantal medewerkers gaat op een hele leuke manier met hem om. Mijn vader wil altijd snel worden aangekleed worden, omdat hij dan zijn sigaretje wil gaan roken. Daar houden ze wel rekening mee. Ik heb het gevoel dat ik er altijd flink bovenop moet zitten, zodat mijn vader tijdig de juiste verzorging krijgt. Ik vind de kamer van mijn vader erg onpersoonlijk. Het schoonmaken van zijn kamer doen we zelf. Ook heb ik verschillende keren aan de bel moeten trekken om zijn bed verschoond te krijgen. Ik vind het spijtig dat de verzorging zo stroef verloopt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Verpleeghuis De Die? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.