Waardering van Cordaan, Verpleeghuis De Die - Amsterdam op 13 februari 2019

8.7
  • Gebroken heup

Ik schrijf deze beoordeling namens mijn moeder en natuurlijk ook namens ons als familie. Onze moeder heeft van 15/11/2018 tot en met 31/01/2019 verbleven op de afdeling Fuut - revalidatie. Zij heeft in november haar heup gebroken en had ook nog de pech gehad dat de breuk rond 6 december opnieuw verschoven was. Hierdoor heeft het revalidatieproces veel langer geduurd. De artsen en verpleging hebben hierin goed gehandeld. Onze bewondering en waardering gaat uit naar de verpleging, artsen en therapeuten van de Die en met name van afdeling Fuut. Het is mede dankzij hun inspanning en liefdevolle verzorging dat onze moeder (93) weer op de been is gekomen. Onze complimenten. Wij konden bij hun goed terecht met onze vragen. Uiteraard is moeders blij dat zij nu weer thuis is - waar het overigens best goed gaat - , maar zij verteld nog regelmatig aan iedereen die het maar horen wil dat zij een goede verzorging heeft gehad in De Die - Fuut.Voorlopig gaan wij nog iedere week terug naar De Die voor fysiotherapie; moeders vindt het namelijk heerlijk om in de gymzaal te trainen ! en de aandacht speelt uiteraard ook een rol :-)Van de kapper in De Die is zij nu ook vaste klant geworden alsmede van de pedicure; al met al dus een win win situatie. Verder willen wij nog opmerken dat de dames van de receptie in de afgelopen maanden ook heel belangrijk voor ons zijn geweest; onze avondbezoeken werden door hun ondersteund met een gezellig praatje; koffie etc. Dat is ook voor familie heel belangrijk als je hier dagelijks moet zijn.Wij zijn dus allemaal zeer tevreden zoals het verlopen is.Tip: het gebouw is dringend toe aan een grondige renovatie of misschien zelfs nieuwbouw ! Wij gunnen de medewerkers een goede werkomgeving en faciliteiten zodat zij de clienten nog beter kunnen verzorgen.Verder willen wij een lans breken voor de medewerkers en daarom adviseren wij de directie om haar medewerkers te koesteren en te steunen waar mogelijk. Het werk in de zorg is nog steeds complex. Juist wanneer er meer de vinger aan de pols wordt gehouden (feeling met de werkvloer) is er meer contact en zijn er daardoor ook meer momenten om naar elkaar te luisteren en voelt de ander zich eerder serieus genomen. Dit hoeft juist niet altijd heel erg formeel te zijn ! Mosterd na de maaltijd werkt nooit !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Verpleeghuis De Die? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.