Cordaan, Verpleeghuis De Die

Waardering van Cordaan, Verpleeghuis De Die - Amsterdam op 13 mei 2020

N.v.t.

N.v.t.

Longaandoeningen

Mijn moeder van 70 heeft ruim drie weken gelegen in De Die. De hele periode was zeer zwaar voor haar. Een van de belangrijke factoren dat mijn moeder zich door deze periode heen heeft gevochten was de manier waarop ze verzorgd werd door de hulpverleners van De Die. Ik kan geen manier vinden om onder woorden te brengen hoe erg ik hun hulp, medeleven en kundigheid waardeer. Als het hoogste cijfer in deze waardering niet een 10 maar een 100 zou zijn, zouden de verzorgers van De Die een 200 moeten krijgen. Zonder uitzondering qua persoon waren alle hulpverleners van De Die bekwaam, toegankelijk, behulpzaam en vriendelijk en dat op een manier dat ze allemaal een standbeeld verdienen. Stuk voor stuk mensen die vanuit hun tenen mensen willen verzorgen en dat ook op een uitmuntende manier doen. Ontzettend veel respect en dank voor al deze mensen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Verpleeghuis De Die? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.