Waardering van Cordaan, Verpleeghuis De Die - Amsterdam op 8 januari 2017

9.7
  • Dementie

Zeer geduldig en zorgzame verzorging. Wordt altijd wel even tijd gemaakt als wij iets willen vragen ondanks dat we zien dat ze het best erg druk hebben. En tuurlijk gaan soms dingen niet helemaal goed maar je kan altijd terecht bij de verzorging en dan doen ze er alles aan om het goed in orde te maken. het is fijn dat er geluisterd wordt. Wij komen door afstand niet erg vaak op bezoek maar als we er zijn zien we wel weinig verzorging voor alle mensen daar. Dat mag wel veranderd worden. Verder ziet het er aardig verzorgt uit, onze tante heeft in een huis gezeten waar het er veel slechter uit zag dus geen klachten over. Er werd gevraagd om hier een waardering aan te melden en kleinzoon heeft geholpen daarbij. Nou de waardering gaat helemaal naar de verzorging uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Verpleeghuis De Die? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.