Waardering van Cordaan, Verpleeghuis De Diem - Diemen op 27 december 2017 interview

8.2

De afspraken met de medewerkers verlopen heel goed. Ik merk wel dat de afspraken met andere disciplines minder goed nagekomen worden. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en hartelijk. Ik voel mij altijd welkom. Ze zijn heel lief en mijn vader voelt zich er heel goed bij. Ze nemen de tijd om even een praatje met hem te maken. Soms is hij in de war en dan komen ze vaker bij hem kijken. Hij is in goede handen en dat is geruststellend voor mij. Ik vind het fijn dat het huis in de buurt is. Mijn vader heeft zijn eigen keukenblok en sanitaire voorzieningen. Hij hoeft dat niet te delen en dat vind ik echt een pluspunt. Hij heeft daardoor het gevoel, dat hij nog zelfstandig woont.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Verpleeghuis De Diem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.