Waardering van Cordaan, Verpleeghuis De Diem - Diemen op 4 januari 2018 interview

7.3

Ik vind dat de afspraken niet altijd goed worden nagekomen. Dit heeft te maken met wisselend personeel die naar mijn idee niet goed communiceren. Ik vind de zorg heel goed. De medewerkers zijn lief en erg begaan met mijn moeder. Over het algemeen vind ik dat mijn moeder er netjes uitziet. Mijn moeder wil en kan heel weinig en ik zou het fijn vinden als zij wat meer gemotiveerd zou worden hierin. Mijn moeder heeft een kleine kamer met weinig mogelijkheden, maar mijn moeder is er tevreden mee. Er wordt veel georganiseerd voor de bewoners. Mijn moeder wordt genoeg geprikkeld om daaraan mee te doen. Er wordt iedere dag vers gekookt en het eten is supergoed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Verpleeghuis De Diem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.