Cordaan, Verpleeghuis De Diem

Arent Krijtsstraat 48 1111 AM Diemen

Waardering van Cordaan, Verpleeghuis De Diem - Diemen op 12 januari 2018 Interview

Ik vind dat mijn moeder niet altijd als een volwaardig persoon behandeld wordt. Het aanbod aan bijvoorbeeld activiteiten vind ik onder haar niveau en daar wordt zij niet gelukkig van. Ik vind dat de medewerkers niet helemaal snappen wat ze nodig heeft. Ze zijn verder heel liefdevol en doen hun uiterste best. Ik vind dat de fysiotherapie niet goed verloopt, het lost de fysieke problemen van mijn moeder niet op. Mijn moeder heeft zelf altijd veel aandacht besteed aan haar mondverzorging en bij de verzorging wordt dit volgens mij vergeten. Dat vind ik heel erg. Het vervelende is dat mijn moeder afhankelijk is van de zorg, maar er is geen tijd voor de details. Dat kan volgens mij veel beter. Twee keer per week onder de douche vind ik ook erg weinig. Mijn moeder kan maar twee keer op een dag naar de wc. Dat vind ik te weinig. Ik vind ook dat het niveau van de medewerkers hoger kan. De deskundigheid van de artsen vind ik te wensen over laten. Ik vind dat mijn moeder, medisch gezien, niet serieus wordt genomen. Ik vind dat het eten ook wat verser en gevarieerder mag. Het is hier kleinschalig wonen en dat vind ik wel goed. Mijn moeder heeft een redelijk ruime en zonnige kamer met een balkonnetje en een minikeukentje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Verpleeghuis De Diem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.