Waardering van Cordaan, Verpleeghuis De Diem - Diemen op 3 januari 2018 interview

6.5

Ik vind het gebouw vrij oud. De omgeving buiten het gebouw vind ik rolstoel onvriendelijk. De liften vind ik vrij klein en niet handig met een rolstoel. Mijn man zijn kamer vind ik op zich redelijk, maar niet erg ruim. De ene verzorgende vind ik meer betrokken dan de andere. De ene verzorgende komt ook sneller in actie als ik iets vraag, dan de andere. Ik vind dat de verzorgenden naar mij en mijn man toe vriendelijk zijn. Ik had pas geleden aangegeven bij de verzorgenden dat ik vond dat mijn man zijn dagelijkse verzorging iets beter kon. Ik heb gemerkt dat ze hier nu op letten. Dat vind ik prettig. Ik vind dat er weinig gedaan wordt met mijn man. Er worden af en toe activiteiten georganiseerd, zoals muziek. Muziek is nog één van de dingen die hij leuk vindt. Het zou fijn zijn, als ze mijn man meer bezig konden houden, stimuleren en dat hij meer therapie zou krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Verpleeghuis De Diem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.