Cordaan, Woonlocatie Beth Shalom

Kastelenstraat 80 1083 DE Amsterdam

Waardering van Cordaan, Woonlocatie Beth Shalom - Amsterdam op 28 juni 2018 Interview

De medewerkers houden mij op de hoogte en als er wat is, dan spreken ze mij aan. Ze zijn allemaal heel lief voor mijn vader. Hij vraagt zelf om aandacht en ze zijn heel geduldig met hem. Ze houden rekening met wat hij leuk vindt en zetten hem bijvoorbeeld voor het voetballen. Ik hoef maar wat te vragen en ze gaan er achter aan. Ze nemen ook de tijd voor mij. De accommodatie ziet er netjes uit. Mijn vader wil niet zoveel en zit alleen maar op zijn eigen afdeling. Er is een tekort aan medewerkers en daarom kan je ook niet verwachten dat ze ook nog eens alles grondig schoon gaan maken. Ze houden het bij en het allerbelangrijkste vind ik dat ze lief zijn voor de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonlocatie Beth Shalom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.