Waardering van Cordaan, Woonlocatie Beth Shalom - Amsterdam op 25 april 2017 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er is onderbezetting en dat is het grootste probleem. Degene die er zijn, doen hun uiterste best, maar er is gewoon te weinig personeel. Mijn moeder heeft extra zorg nodig en ze hebben niet de tijd om dit te doen. Wij hebben nu mensen van buitenaf geregeld die extra zorg aan mijn moeder verlenen, want anders zou zij niet de zorg krijgen die zij nodig heeft. Als ik wat vraag, wordt het wel gedaan, maar eigenlijk hebben ze daar geen tijd voor. Het ligt absoluut niet aan het aanwezige personeel, want die zijn heel lief en doen echt hun uiterste best. Het is er mooi. De kamers zijn mooi en worden redelijk schoongemaakt. Het ziet er mooi en gezellig uit. Ze hebben het heel mooi opgeknapt. Daardoor kan men nu gezellig zitten bij de binnenzitjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonlocatie Beth Shalom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.