Waardering van Cordaan, Woonlocatie Beth Shalom - Amsterdam op 25 april 2017 interview

6.7

Het is momenteel heel erg slecht in Beth Shalom. Dat komt doordat het management niet goed functioneert. Er zijn verzorgers die veel te veel werk moeten verrichten in veel te weinig tijd. Er is te weinig aandacht voor mijn moeder. Als er iemand binnenkomt om thee te brengen, dan geven ze de thee en gaan ze meteen weer weg. Ze maken niet even een babbeltje en dat komt doordat er te weinig tijd is. De verzorgers doen hun best. Er zitten goede medewerkers bij, maar sommige stralen niet uit dat ze het werk met plezier doen. Het gebouw ziet er goed uit. Er moet nog wel wat opgeknapt worden. Ze hebben net een verbouwing achter de rug van de hoofdingang. Die vind ik heel mooi en modern geworden. De omgeving vind ik goed. Het ligt in een goede buurt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonlocatie Beth Shalom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.