Cordaan, Woonlocatie Beth Shalom

Kastelenstraat 80 1083 DE Amsterdam

Waardering van Cordaan, Woonlocatie Beth Shalom - Amsterdam op 26 april 2018 Interview

Ik vind de zorg geweldig. De verzorgsters doen het fantastisch. Wij als familie zijn zeer enthousiast. Ik vind het verzorgend personeel begripvol, liefdevol en met aandacht. Ze begrijpen wat mijn moeder nodig heeft. Ik vind het een klein minpuntje dat de afdeling niet helemaal schoon is. Het betreft een Joodse instelling. Ik vraag mij af of de streng Joodse regels wel moeten gelden voor een verpleeghuisafdeling. Mijn moeder is inmiddels bedlegerig. Ik vind de activiteitenbegeleiding echt geweldig. Laatst is er op initiatief van de activiteitenbegeleiding een zangeres aan haar bed geweest. Ook als er beneden bloemstukjes worden gemaakt, komen ze later mijn moeder een bloemstukje brengen. Ik vind dat ze op die manier echt goed meedenken om het leven van mijn moeder te veraangenamen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonlocatie Beth Shalom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.