Cordaan, Woonlocatie Beth Shalom

Kastelenstraat 80 1083 DE Amsterdam

Waardering van Cordaan, Woonlocatie Beth Shalom - Amsterdam op 6 juni 2017 Interview

Soms worden afspraken niet nagekomen. Als men zegt dat men mij gaat terugbellen, dan gebeurt dat niet altijd. De zorg voor mijn vader vind ik goed, maar het kan vele malen beter. Het heeft naar mijn idee alles te maken met de bezuinigen en het personeelstekort. De ideale zorg is naar mijn idee in deze tijd niet haalbaar. Mijn vader heeft veel begeleiding nodig om hem te stimuleren. Daar is geen tijd voor en dat vind ik jammer. De medewerkers vind ik verschillend in de omgang. Sommigen tonen veel passie voor hun werk en andere doen alleen hun werk. Voor hun ben je meer een nummer. Om de zorg naar een hoger niveau te tillen en om meer persoonlijke aandacht te kunnen geven aan de bewoners, moet er naar mijn idee meer gezond personeel komen. Ik vind het belangrijk dat het personeel zelf ook in balans is. De communicatie vind ik wisselend. Dit is afhankelijk van met wie ik spreek. Het gebouw wordt goed onderhouden en het ziet er prachtig uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonlocatie Beth Shalom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.