Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen op 18 oktober 2017 interview

6.8

Als ik vragen heb moet ik die bij de zorg stellen. Ze hebben alleen weinig tijd. Als het niet schikt komen ze er later op terug. De huisarts heeft een wijziging in de medicatie voorgeschreven. Van de verpleegkundige krijg ik geen volledige informatie. Ik weet dus nog niet of het nu is doorgevoerd. De omgang met de medewerkers verschilt. Met sommige kan ik het goed vinden maar met anderen is het contact oppervlakkig. Met het appartement ben ik zeer tevreden. Het is ruim en licht. Het is fijn dat ik mijn eigen spullen er in kwijt kan. Ik eet beneden in het restaurant. Het eten is flauw van smaak en er is vaak hetzelfde menu. Iedere week zijn er worteltjes en spinazie. Over het algemeen is de verzorging hier wel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.