Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen op 3 januari 2018 interview

8.7

De afspraken zouden wel iets beter nagekomen kunnen worden vind ik. Bij sommige medewerkers moet ik soms wel eens drie keer iets vragen voordat er iets gedaan wordt. Dat vind ik jammer. De medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk. De manager van deze afdeling verdient een tien plus. Mijn ervaring is, dat als je op een vriendelijke manier met de medewerkers omgaat je dat ook terug krijgt van hun. Mijn moeder heeft een prachtig appartement met een grote huiskamer, een grote slaapkamer en een grote badkamer. Haar eigen meubels staan erin. Het is echt haar eigen huis geworden met haar eigen spullen. Beneden is er een café waar iedereen bij elkaar komt. Daar kan je broodjes kopen en een drankje drinken. Er zijn ontzettend veel activiteiten. Er is regelmatig muziek, er is weleens een kledingmarkt en er is iedere week bingo. Met de kerst is het huis mooi versiert. Het gebouw is pas tien jaar oud en ziet er fantastisch uit. Mijn moeder heeft hier het erg getroffen vind ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.