Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen op 25 april 2017 interview

7.5

De intentie is er om afspraken na te komen, alleen vind ik het een beetje jammer dat men het hier heel erg druk heeft. Ik zou het beter vinden als ze meer tijd aan dingen, die minder praktisch van aard zijn, kunnen besteden. Even een paar minuutjes zitten met mijn moeder hoe het met haar is bijvoorbeeld. Als de vaste medewerkers er zijn dan gaat dat prima, die hebben een praatje en aandacht. Ik hoor mijn moeder wel eens klagen dat die het ook druk hebben, maar daar kunnen ze niets aan doen. Soms zijn er invallers, dan vind ik het minder zorgzaam en is het contact minder. Ze doen wel erg hun best. Ik vind het gebouw en de accommodatie prima. Mijn moeder heeft een mooie kamer met een apart slaapgedeelte en een hele grote badkamer. De instelling is vrij nieuw en het wordt hier gezellig gemaakt. De algemene ruimtes mogen wat mij betreft wat aangepast worden voor slechtzienden. Bijvoorbeeld in het restaurant vind ik de verlichting wat te donker. Ik vind de omgeving minder. Het zou leuker zijn als ze wat centraler zouden wonen met winkels in de buurt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.