Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen op 25 april 2017 interview

3.3

De medewerkers doen heel erg hun best. Ik vind dat er te weinig personeel aanwezig is, waardoor er te weinig tijd is om alle werkzaamheden te verrichten of aandacht te geven aan mijn moeder. Er zijn veel wisselingen in het personeel. Ik vind dat ze daardoor te weinig weten van mijn moeder. Ik merk bijvoorbeeld, dat de ontlasting nog aan de wc bril zit of op de grond ligt. Als mijn moeder niet wilt mee werken, dan doet het personeel, naar mijn mening, geen moeite om mijn moeder wel zover te krijgen. Ik heb bijvoorbeeld het gevoel, dat mijn moeder regelmatig twee weken in hetzelfde kledingstuk rondloopt, terwijl zij een hele kast vol met kleding heeft hangen. Ik vind dat de medicatie niet consequent wordt toegediend. Speciale crème die bijvoorbeeld drie à vier keer per dag gesmeerd moet worden, wordt vaak maar twee keer per dag gedaan. Afspraken worden bijna nooit nagekomen, vind ik. Als ik een e-mail stuur, dan wordt hier niet goed op gereageerd. Ik vind dat ik te vaak contact moet zoeken, voordat er iets gedaan wordt. Mijn moeder heeft wel een hele mooie ruime kamer, ze heeft net een nieuwe badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.