Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen op 21 december 2017 interview

De medewerkers gaan goed en zorgzaam met mijn moeder om. Ze komen met regelmaat bij haar op de kamer. Ze voeren dan meteen controle uit, of alles goed met haar gaat. Als mijn moeder vragen heeft, dan kan ze die meteen stellen. Verder is het gebouw nieuw en mooi. Alle voorzieningen zitten onder een dak, zoals de kapper, het restaurant en de gym. Deze voorzieningen zijn ook toegankelijk voor mijn moeder. Ze zit in een groep die gezamenlijk activiteiten doet, zoals bingo, muziekoptredens en af en toe filmavonden. Daarnaast worden ook externe uitjes georganiseerd en wordt ze met de bus ergens heen gebracht. Wat ik ook goed vind is dat ze in de middagen samen met de rest van de bewoners gaat lunchen, dit zorgt voor verbreding van haar sociale contacten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.