Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede

Berkenplein 300 1112 CL Diemen

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen op 4 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers zijn netjes en correct naar ons toe. Als wij een vraag hebben, dan wordt er altijd goed met ons gecommuniceerd. Het is een mooi tehuis. Het is schoon en alles wordt goed onderhouden. Het enige nadeel is dat het cafeetje heel klein is als we in de middag iets kleins willen halen. Verder ziet mijn vader er altijd goed en verzorgd uit. In mijn beleving gaat de zorg goed. De medewerkers gaan ook met respect met hem om. Ze letten heel goed op zijn persoonlijke behoeften. Ze zorgen ervoor dat hij een vork heeft tijdens het eten. Ik vind het prettig dat ze aandacht hebben voor details. Het is af en toe jammer dat er te weinig personeel is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.