Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen op 13 februari 2018 interview

8.2

De persoonlijk begeleider van mijn vader zocht zelf contact met mij. Dat heb ik erg gewaardeerd. Het gebouw is mooi en de voorzieningen zijn goed. Er is een restaurant waar gegeten wordt. Het eten wordt aan tafel opgediend. Mijn vader kon wekelijks zelf zijn menu samenstellen. Er is ook een grandcafe waar we gebruik van gemaakt hebben. Verder zijn er een pedicure, een kapper en een sportzaaltje. Mijn vader had een appartement met een aparte slaapkamer. De woonkamer had misschien iets groter gekund. De badkamer was ook ruim. De medewerkers gingen heel goed met hem om. Ze spraken hem aan met meneer en zijn achternaam. Ik vond dat heel respectvol.

Bent u of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.