Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen op 3 januari 2018 interview

7.7

De verzorgenden zijn best wel attent. Ze doen hun werk goed. Ze gaan heel goed met mijn moeder om. Dat merk ik als ze haar kamer binnenkomen. Ze zijn heel vriendelijk. Ze maken soms een praatje met mij over hoe het met mijn moeder gaat. Als mijn moeder ziek is of zich niet lekker voelt, dan hebben ze het daar met mij over. Ik hoor nooit klachten van mijn moeder. Als ik met mijn moeder ergens naartoe moet, dan geef ik dat door aan de verzorgenden. Ze zorgen er dan voor dat mijn moeder op tijd klaar staat om opgehaald te worden. Het gebouw is heel modern, ruim en schoon. Ik zou wel graag willen dat mijn moeder naar buitenlandse zenders zou kunnen kijken. Dat kan nu niet en dat vindt ze wel jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.