Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede

Berkenplein 300 1112 CL Diemen

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen op 4 januari 2018 Interview

Het is een oud gebouw en ik vind de afdeling vies. Je komt binnen en het ruikt raar en alles voelt plakkerig. Ik vind dat het beter schoongehouden moet worden. Het gebouw vertoont af en toe ook gebreken en die worden volgens mij niet meteen verholpen. Ik denk dat alle verzorgenden hun uiterste best doen. Heel soms heb ik toch het idee dat enkele verzorgenden op de toppen van hun kunnen werken. Als er iets mis gaat, heb ik het idee dat ze verstoord raken en bozig reageren. Mijn moeder voelt zich daardoor soms aangesproken. Er staat rond etenstijd af en toe maar één medewerker op een afdeling met twaalf bewoners. Er hoeft maar één ding te gebeuren en de verdeling van het eten raakt volgens mij in de war. De meeste medewerkers doen het werk wel heel goed en zijn heel vriendelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.