Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede

Berkenplein 300 1112 CL Diemen

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen op 17 februari 2018 Interview

Het maken van een afspraak gaat prima, maar wat er besproken wordt, wordt niet nagekomen. Degene met wie ik afspraken heb gemaakt toen mijn moeder hier kwam wonen is langdurig afwezig. Er is mij niet verteld wie hem vervangt. De kwaliteit van de verzorging is wel oké. Er wordt heel erg bezuinigd op het personeel, dus ik snap het wel. Mijn moeder kan zich hier best wel vermaken, maar dat doet ze niet. Ze heeft dat nooit gedaan, dus ze zal dat ook niet meer gaan doen denk ik. Ik vind de sfeer meevallen, het lijkt niet op een verzorgingshuis. Het is meer aangepast aan deze tijd. Mijn moeder heeft een appartementje. De slaapkamer kan afgesloten met een schuifdeur. Ze heeft een eigen badkamer. Het was niet mogelijk een vaste telefoon aan te sluiten, dus heb ik mijn moeder een mobiele telefoon gegeven. De kwaliteit van het eten vind ik niet goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen

Graag wil ik contact met u opnmen tav uw review over wel of niet juiste indicatie en werken volgens protocol bij uw moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.