Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen op 2 januari 2018 interview

7.2

Het personeel luistert wel. Ik heb de indruk dat het soms te lang duurt voordat er iets gedaan wordt of actie wordt ondernomen vanuit de arts of de leidinggevende. De medewerkers doen alleen de noodzakelijke dingen. Ik had gewild dat hij iedere dag of om de dag gedoucht zou worden. Helaas hebben de medewerkers niet de gelegenheid om dat te doen. Verder vind ik het prettig dat ze goed op hem letten. Als wij ergens niet tevreden over zijn, dan kunnen wij dat aankaarten. Verder vind ik de omgeving prettig. Het gebouw is gelegen aan water. Mijn vader heeft een mooie uitzicht. Verder wordt het gebouw goed onderhouden. Mijn vader is tevreden over deze instelling en heeft het naar zijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.