Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen op 25 april 2017 interview

6.5

Ik heb wel vaker een afspraak gehad, die dan weer verschoven moest worden. Zo had ik een afspraak met het maatschappelijk werk, maar omdat zij enkel drie dagen per week werkt,is het voorgekomen dat de afspraak uiteindelijk pas twee weken later gepland kon worden. Mijn moeder is nog vrij jong en gezond van geest. De regels die daar gelden zijn gebaseerd op de, over het algemeen, oudere bewoners. Ze voelt zich daardoor alsof het ze aan het einde van haar leven zit. Zo mag zij niet naar de dagbesteding toe. Als ik dan langskom dan zit ze vaak in de stoel naar de radio te luisteren, terwijl ze liever naar buiten toe wil om lekker te wandelen en dingen te ondernemen. De verbinding met de digitale televisie kan zeker verbeterd worden. Mijn moeder houdt van bepaalde buitenlandse programma's en dat is daar niet mogelijk om die te zien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.