Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede

Berkenplein 300 1112 CL Diemen

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen op 4 januari 2018 Interview

Mijn moeder is hier heel gelukkig. Ze is al best op leeftijd, maar ze doet nog veel dingen zelf. Mijn moeder vraagt nauwelijks aandacht, want ze vermaakt zichzelf nog aardig goed. Ze heeft goed contact met haar medebewoners. Ze doet mee met yoga, handwerken en gaat rummikubben in het café. Ze doet elke week mee met de bingo. Er wordt echt veel georganiseerd. Op woensdagmorgen rijdt er een busje van Cordaan, die brengt haar dan naar de markt in het centrum van Diemen. Het busje haalt haar later weer op. Mijn moeder heeft een alarm en als ze daar op drukt, zijn ze ook meteen bij haar. Dat vindt mijn moeder een heel veilig gevoel. Ze komen ook in de avond en nacht kijken of alles goed met haar is. De medewerkers douchen haar en geven haar haar medicijnen. Ze maken altijd even een praatje met haar. Beneden is een groot restaurant en daar eet ze elke dag. Koffie en thee krijgt ze op haar kamer en als ze naar het café gaat, dan kan ze daar ook gratis warme dranken drinken. Ik vind het een vriendelijke omgeving. Het is er open, schoon en modern. Het ligt bij het water en daar is een groot terras bij. Je kan hier goed wandelen en er staan overal bankjes waar je even kan gaan zitten. Mijn moeder heeft een prachtig appartement. Het is niet al te groot, maar het heeft een woonkamer met kitchenette, grote badkamer, een slaapkamer en nog een apart hok waar haar koelkast staat. Ze heeft vloerverwarming en de ramen kunnen op kiepstand.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.