Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede

Berkenplein 300 1112 CL Diemen

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede - Diemen op 19 maart 2018 Interview

Mijn moeder krijgt zoveel aandacht als mogelijk is. Ik vind dat er veel meer personeel bij moet komen. Ik zie wel dat iedereen erg hard werkt, de werkdruk is verschrikkelijk hoog voor de medewerkers en dat vind ik een schande. Ik kan altijd iedereen aanspreken en zeker diegene die mijn moeder begeleid. Als het nodig is wordt er een gesprek geregeld en dan worden er dingen opgelost. De kamer van mijn moeder vind ik klein, maar wel gezellig. Zij heeft een eigen badkamer. De activiteiten zijn geweldig, mijn moeder is daar veel mee bezig. In het grand café kan je een broodje eten. Ik vind het jammer dat er geen mensen met een beperking meer werken want dat was altijd wel zo. Ik vind dat een heel groot minpunt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Berkenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.