Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Buitenveldert - Amsterdam op 25 april 2017 interview

6.2

Het personeel op zich vind ik oké, maar ze zijn met te weinig. Er is in mijn optiek te weinig zorg en aandacht. Ik ben tot nu toe vriendelijk bejegend. Ik kan op zich niet zoveel aanmerken op hoe de verzorgers met mijn cliënt omgaan, alhoewel ze af en toe niet weten hoe ze met haar om moeten gaan. Mijn cliënt is geen makkelijke patiënt. De verzorgers zijn snel geneigd om haar te kalmeren met medicijnen. Dat moet anders kunnen. Dat komt denk ik doordat ze met te weinig mensen zijn en misschien ook wel doordat ze niet deskundig genoeg zijn. Dat weet ik niet zeker, maar dat vermoed ik. Ze hadden een keer geen psycholoog beschikbaar om de verzorgers te ondersteunen toen er wat aan de hand was. De zorg is niet goed op maat voor mijn cliënt. Het gebouw is erg groot en ruim. Dat vindt mijn cliënt eng. Ze voelt zich daardoor verloren. De accommodatie die ze zelf heeft vind ik best aardig. Ze heeft twee kamers en dat vind ik wel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Buitenveldert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.