Cordaan, Woonzorgcentrum Buitenveldert

Doornburg 2 1081 JB Amsterdam

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Buitenveldert - Amsterdam op 26 april 2018 Interview

Ik vind het een prettig huis. Het ziet er netjes uit en de sfeer is goed. Het is fijn dat er een parkje in de buurt is, jammer dat de winkels net wat te ver voor me zijn. Het meeste personeel is hartelijk en zorgzaam, een enkeling is soms wat minder vriendelijk. Ik word netjes behandeld en altijd te woord gestaan als ik vragen heb. Het eten wordt vers gekookt en ik vind alles lekker. De bediening in het restaurant is vriendelijk en vlot. Mijn woning is ook helemaal naar mijn zin, ik heb veel ruimte en het is erg gezellig. Ik zit ook graag in de binnentuin, er is altijd wel iemand om een praatje mee te maken of er is een gezellige activiteit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Buitenveldert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.