Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Buitenveldert - Amsterdam op 14 juli 2017 interview

7.8

Met de ene verzorgende gaat het beter dan met een andere verzorgende. Als ik bel met een probleem, dan zegt de verzorgende ik bel u terug. Maar de ene belt wel terug en de ander niet. Heb ik mailcontact, dan mailt de ene medewerker mij wel direct en bij de andere medewerker moet ik er wel achteraan. Dus het is afhankelijk van met wie ik van doen heb op dat moment. Over het algemeen ben ik heel erg tevreden over de zorg die mijn zus krijgt. Ze wordt goed verzorgd. Ik laat haar met een gerust hart achter. Ook gaan ze over het algemeen respectvol en beleefd met mijn zus om. Zij stelt het op prijs om bij haar voornaam genoemd te worden. Een aantal noemen haar bij de voornaam. Dit zijn vaak mensen waar ze een betere band mee heeft. Vervolgens maakt dit het contact informeler en losser. Bovendien houden de meeste medewerkers wel rekening met haar handicap en verzorgingsbehoefte. maar ik heb de indruk, dat er niet altijd naar mij wordt geluisterd. Ik heb hele simpele verzoeken. Bovendien vraag ik ook altijd of ik gelegen bel. Ik vraag bijvoorbeeld of ze mijn zus aan dingen kunnen helpen herinneren, omdat ze bepaalde activiteiten heeft. Vervolgens gebeurt dit dan niet. Luisteren ze dan wel naar wat ik zeg. Echter vraag ik niet veel aan ze. Kortom de communicatie verloopt niet altijd goed. Verder is het een heel licht en toegankelijk gebouw, dat in een mooie groene wijk ligt. Het is een prachtig tweekamerappartement.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Buitenveldert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.